Většina provozovatelů a optimalizátorů E-shopů se zaměřují na zvýšení návštěvnosti ovšem je to to co právě potřebujete?
Můžu Vám zaručit, že zvýšená návštěvnost Vám stoprocentně zvýšení počtu objednávek nepřinese.
Držte se jasných pravidel:
- snažte se aby počet objednávek byl co největší
- snažte se na svůj E-shop přilákat lidi co opravdu chtějí nakoupit
- měj te na Eshopu přehledné menu, kvalitně a logicky roztříděné
- zajistěte kvalitní technickou podporu ve formě manuálů, listů kompaktibility
- zajistěte aby na telefonní podporu zajišťovali důkladně proškolení lidé
Uvědomte si, že E-shopu jako provozujete vy je tisíce. Ovšem těch kvalitních je sotva pár desítek. Nesnažte se mít E-shop naplněný zkopírovanými texty. Získejte a najděte co nejvíce informací o svých produktech a to použijte u svých produktů. Mějte originální zboží, které nemá každý.
Také jste si všimli, že většina E-shopů má napsáno u jednotlivých položek zboží, že zboží není skladem doručení během 5 dnů a déle ? To určitě není pro zákazníka zajímavé. Chce za své zboží co nejdříve. Zajistěte aby Váš E-shop měl vše skladem a co nejdříve k odeslání.
Naučte se komunikovat se svými zákazníky. Natěšeného zákazníka vždy potěší když se dozví, že objednávka byla v pořádku přijata, že zboží bylo v pořádku na danou adresu apd. Uvidíte, že Váš E-shop získá na důvěryhodnosti.
Snažte se aby vždy se zákazníky jednali po telefonu odborníci. Nejhorší je když technická podpora neví o prodáváném zboží ani tečku.
Ve finále nabídněte svému zákazníkovi odměnu za to že nakoupil. Každý zákazník bude mít radost ze slevového kupónu, nějaké pozornosti... Udržujte se zákazníky kontakt. (Pokud k tomu dají svolení) Nabízejte jim akční zboží. Nezapomeňte, že každý zákazník zpravidla každé 2 roky kupuje nový mobilní telefon jistě ho daná nabídka zajímá. O vánocích kupuje dárky pro své milé.... Co takhle originální zabalení dárku apd.
Komentáře