Direct marketing s databází firem

Články

Direct marketing s databází firem Direct marketing je jednou z cest získání nových nebo stávajících zákazníků pro váš produkt nebo službu.


Direct marketing znamená oslovit zákazníky přímo osobně a to vyžaduje konkrétní kontakty. A kde jinde takové kontakty můžete získat, než v elektronické databázi firem, podnikatelů a dalších institucí z celé ČR.

Direct marketing

Direct marketing, česky přímý marketing, zahrnuje veškeré formy marketingové komunikace, které jsou zaměřeny na přímý a osobní způsob kontaktování vytipované cílové skupiny zákazníků. Jedná se tedy o individuální komunikaci, nikoli plošný marketing, který je mnohdy neefektivní a těžko měřitelný. K přímému marketingu jsou využívány různé způsoby komunikace, jako jsou telefonáty, dopisy nebo emaily, které jsou adresované konkrétní osobě.Dále je pak veden individuální dialog s potenciálním zákazníkem.

Databáze firem

Databáze firem, jak již bylo řečeno, je ideálním zdrojem kontaktů na potenciální zákazníky. Nejedná se o pouhý seznam, ale o propracovaný software, který mimo záznamů nabídne i chytrý vyhledávací systém. Jedním z nejznámějších databází firem v ČR je software Albertina.

V této databázi firem naleznete veškeré podnikatele, firmy a další instituce působící na území ČR. Pomocí vyhledávacího systému a nabídky velmi konkrétních filtrů si vyhledáte svou cílovou skupinu zákazníků a tu prostřednictvím technik direkt marketingu můžete kontaktovat. Jak přesně databáze funguje se můžete dozvědět na webu společnosti Albertina.

Dokonalé spojení

Direct marketing a elektronická databáze firem je očividně dokonalé spojení. Jedná se o rychlé a efektivní kontaktování zákazníků, které šetří čas a mnohem dříve nabízí žádané výsledky.

O jednotlivých subjektech z databáze firem získáte velmi konkrétní údaje, mimo veškerých kontaktů napříkladtaké přesnouadresa sídla firmy, počet zaměstnanců, popis činnosti nebo strukturované údaje z účetních uzávěrek a další podrobnosti. Hodnotné pro vás bude i zjištění o finanční situaci subjektu, tedy jestli nemá registrované dluhy nebo na něj neprobíhá insolvenční řízení.

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.

Reklama

Potřebujete malý tablet na cesty? Zvolte iPad mini od Applu!

Webové stránky za pár korun. Stránky snadno a rychle.

Nejnovější komentáře

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Dobrý den ,můžu také poprosit kontakt na vás. Email : daja2406@email.cz

Zaslal/a: Diana  •  Čas: 4.11.2024 12:47

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Dobrý den, prosím též o rady, jak na to dostat se do řetězce. Jmenop@seznam.cz Zdravim Zena

Zaslal/a: Zena  •  Čas: 10.10.2024 16:28

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Dobrý den, chci dozvedet vic. Pošlete mi na Vás kontakt na jan.prus@4lp.cz Moc děkuji Jan Prus

Zaslal/a: Jan-Prus  •  Čas: 30.7.2024 12:34

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Dobrý den, prosím můžete mi dát na vás kontakt? j.walterova@lasting.eu

Zaslal/a: Jarka  •  Čas: 20.5.2024 9:35

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Dobry den, chci dozvedet vic. Pošlete mi na Vás kontakt na artemabri@gmail.com Moc Dekuji. Artem

Zaslal/a: Artem  •  Čas: 12.11.2023 20:16