Direct marketing znamená oslovit zákazníky přímo osobně a to vyžaduje konkrétní kontakty. A kde jinde takové kontakty můžete získat, než v elektronické databázi firem, podnikatelů a dalších institucí z celé ČR.
Direct marketing
Direct marketing, česky přímý marketing, zahrnuje veškeré formy marketingové komunikace, které jsou zaměřeny na přímý a osobní způsob kontaktování vytipované cílové skupiny zákazníků. Jedná se tedy o individuální komunikaci, nikoli plošný marketing, který je mnohdy neefektivní a těžko měřitelný. K přímému marketingu jsou využívány různé způsoby komunikace, jako jsou telefonáty, dopisy nebo emaily, které jsou adresované konkrétní osobě.Dále je pak veden individuální dialog s potenciálním zákazníkem.
Databáze firem
Databáze firem, jak již bylo řečeno, je ideálním zdrojem kontaktů na potenciální zákazníky. Nejedná se o pouhý seznam, ale o propracovaný software, který mimo záznamů nabídne i chytrý vyhledávací systém. Jedním z nejznámějších databází firem v ČR je software Albertina.
V této databázi firem naleznete veškeré podnikatele, firmy a další instituce působící na území ČR. Pomocí vyhledávacího systému a nabídky velmi konkrétních filtrů si vyhledáte svou cílovou skupinu zákazníků a tu prostřednictvím technik direkt marketingu můžete kontaktovat. Jak přesně databáze funguje se můžete dozvědět na webu společnosti Albertina.
Dokonalé spojení
Direct marketing a elektronická databáze firem je očividně dokonalé spojení. Jedná se o rychlé a efektivní kontaktování zákazníků, které šetří čas a mnohem dříve nabízí žádané výsledky.
O jednotlivých subjektech z databáze firem získáte velmi konkrétní údaje, mimo veškerých kontaktů napříkladtaké přesnouadresa sídla firmy, počet zaměstnanců, popis činnosti nebo strukturované údaje z účetních uzávěrek a další podrobnosti. Hodnotné pro vás bude i zjištění o finanční situaci subjektu, tedy jestli nemá registrované dluhy nebo na něj neprobíhá insolvenční řízení.
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.