Cílem každého webmastera je první místo ve vyhledávačích Google a Seznam.
Každý vyhledávač má své vlastní faktory, které mají různou prioritu podle, kterých vyhodnocuje jaké webové stránky budou první a které poslední.
Faktory, které pomáhají získat vyšší pozice ve vyhledávačích
umístění klíčových slov do TITLE, obsahu
stále budování zpětných odkazů s relevantním obsahem směřujících na váš web
umístění klíčových slov do popisu obrázku, odkazu
stáří webových stránek kladně ovlivňuje hodnocení
stálá aktualizace webu, kvalitní obsah (aby neobsahoval duplicitní obsah)
správná validita webových stránek
kvalitní webhosting
Faktory, kreré Vám naopak mohou zajistit propad ve vyhledávačích
časté výpadky webových stránek
duplicitní obsah (podobný obsah jako na jiných stránkách)
duplicitní metaznačky: TITLE, descriptions na webu nebo bez vyplnění
provozování praseo (neviditelné klíčové slova)
zpětné odkazy z linkovýc farem
bez externích odkazů, nevyplněné popisy obrázků, odkazů, příliš textu označeno BOLD
Při optimalizaci webových stránek si vždy uvědomte na jaké klíčové slova chcete být ve vyhledávačích k nalezení. Např. pokud chcete mít na umělecké kovářství - určitě musí váš web obsahovat s oním klíčovým slovem: TITLE, descriptions, H1, H2, bold, obsah, zpětné odkazy z podobně zaměřených webů. Uvědomte si, že musíte při tom všem optimalizování také pamatovat na uživatele.
Jak správně vyplnit TITLE apd. je ideální vyzkoušet v praxi. Vyplňte Vaše klíčové slovo do vyhledávače a podívejte se co se zobrazuje. Tudíž název v googlu bere vyhledávač z title apd....
Komentáře
Nebyly přidány žádné komentáře.