Direct marketing s databází firem

Články

Direct marketing s databází firem Direct marketing je jednou z cest získání nových nebo stávajících zákazníků pro váš produkt nebo službu.


Direct marketing znamená oslovit zákazníky přímo osobně a to vyžaduje konkrétní kontakty. A kde jinde takové kontakty můžete získat, než v elektronické databázi firem, podnikatelů a dalších institucí z celé ČR.

Direct marketing

Direct marketing, česky přímý marketing, zahrnuje veškeré formy marketingové komunikace, které jsou zaměřeny na přímý a osobní způsob kontaktování vytipované cílové skupiny zákazníků. Jedná se tedy o individuální komunikaci, nikoli plošný marketing, který je mnohdy neefektivní a těžko měřitelný. K přímému marketingu jsou využívány různé způsoby komunikace, jako jsou telefonáty, dopisy nebo emaily, které jsou adresované konkrétní osobě.Dále je pak veden individuální dialog s potenciálním zákazníkem.

Databáze firem

Databáze firem, jak již bylo řečeno, je ideálním zdrojem kontaktů na potenciální zákazníky. Nejedná se o pouhý seznam, ale o propracovaný software, který mimo záznamů nabídne i chytrý vyhledávací systém. Jedním z nejznámějších databází firem v ČR je software Albertina.

V této databázi firem naleznete veškeré podnikatele, firmy a další instituce působící na území ČR. Pomocí vyhledávacího systému a nabídky velmi konkrétních filtrů si vyhledáte svou cílovou skupinu zákazníků a tu prostřednictvím technik direkt marketingu můžete kontaktovat. Jak přesně databáze funguje se můžete dozvědět na webu společnosti Albertina.

Dokonalé spojení

Direct marketing a elektronická databáze firem je očividně dokonalé spojení. Jedná se o rychlé a efektivní kontaktování zákazníků, které šetří čas a mnohem dříve nabízí žádané výsledky.

O jednotlivých subjektech z databáze firem získáte velmi konkrétní údaje, mimo veškerých kontaktů napříkladtaké přesnouadresa sídla firmy, počet zaměstnanců, popis činnosti nebo strukturované údaje z účetních uzávěrek a další podrobnosti. Hodnotné pro vás bude i zjištění o finanční situaci subjektu, tedy jestli nemá registrované dluhy nebo na něj neprobíhá insolvenční řízení.

Komentáře rss


Nebyly přidány žádné komentáře.

Reklama

Nejnovější komentáře

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

4 Johnnie, pošlete mi na Vás kontakt na info@worko.cz nebo tel. 702076363, díky H.

Zaslal/a: Honza  •  Čas: 23.2.2017 9:11

Jak se stát dodavatelem do obchodních řetězců

Byl jsem 8 let dodavatelem 2 řetězců a to nejen v ČR. To co tady uvádíte jsou naprosté bludy. Řetězec potřebuje, aby dodávky zboží fungovaly a pokud možno bez problémů, protože jinak nemá co prodávat. Podmínky jsou striktní, ale rozhodně férové. Protože...

Zaslal/a: Johnnie  •  Čas: 23.1.2017 19:08

Dívky měly zazpívat koledu Tichá noc

Koukal jsem na celé video a fakt jsem na to nepřišel

Zaslal/a: Tkim  •  Čas: 4.12.2016 15:11

Koupě použitého notebooku

Zdravím, už několikrát jsem koupil starší a opět prodal na náhradní díly. Narazil jsem tam vždy jen na solidní prodejce i kupce. :)

Zaslal/a: Carlos847  •  Čas: 1.11.2016 15:34

Návod jak usnout při zlechtání

Neskutečné Ten by pod sebe potřeboval pořádnou matraci!

Zaslal/a: Zipii  •  Čas: 22.8.2016 13:40